Re: Bin leider nicht dabei...
Verfasst: Dienstag 6. August 2013, 08:19
hoi ihr zwei, ich schlüssä mi a a minä vorredner. münd mal öpis abmachä das mir üs au mal noch kännälerned. mal inä kaffi ufmnä hügel obä
gruäss usem zigerschlitz
https://european-warrior.com/forum/